روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است حزب الله پایگاه گیپور را به آتش کشید + فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نشست سه‌جانبه آمریکایی- اسرائیلی-مصری درباره «گذرگاه رفح» پایان روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | تعداد داوطلبان به ۱۷ تن رسید وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد روسیه: تاسیسات انرژی اوکراین هدف قرار گرفت آیا تعطیلی شنبه‌ها منتفی شد؟ سردار وحید حقانیان کیست؟ + سوابق فرود اضطراری یک بالگرد آموزشی هوانیروز در حومه اصفهان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش شهدای رسانه در غزه به ۱۴۶ نفر سعید جلیلی در شبکه‌های اجتماعی خارجی حساب کاربری ندارد مانایی حکومت رهین حضور مردم ضمیر کابلوف تسلط کامل طالبان بر افغانستان را برای روسیه مهم دانست سخنگوی ستاد انتخابات: داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۲ نفر شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

داود منظور: وضعیت خراسان رضوی در شاخص‌های کلان بهتر از میانگین کشوری است

  • کد خبر: ۱۸۶۳۰۰
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
داود منظور: وضعیت خراسان رضوی در شاخص‌های کلان بهتر از میانگین کشوری است
معاون رییس جمهور در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت: شما فقط به ساکنان استان خدمات نمی‌دهید بلکه از میلیون‌ها زائر پذیرایی می‌کنید. این توفیق که در مجاورت امام رضا(ع) حاصل می‌شود، فرصت مغتنمی است. 

به‌ گزارش شهرآرانیوز، داود منظور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی اظهار داشت: در بسیاری از شاخص‌های کلان وضعیت استان خراسان رضوی از متوسط کشور بهتر است. در ماه گذشته نرخ تورم استان ۱.۶ درصد و کشور ۲ درصد بوده است. 

وی گفت: در استان خراسان رضوی شما فقط به ساکنان خدمات نمی‌دهید بلکه از میلیون‌ها زائر پذیرایی می‌کنید. این توفیق که در مجاورت امام رضا(ع) حاصل می‌شود، فرصت مغتنمی است. 

معاون رییس جمهور تصریح کرد: الگوی‌یک مدیر و مدیریت تراز جامعه اسلامی چیست و ما تفاوت‌مان در دیگر کشورها و‌مناطق چه چیزی است. تفاوت ما در این است که یک مدیر اسلامی بیش از هرچیز هدفش تقرب به‌خداوند متعال است و در جهت رضایت خداوند متعال است. 

وی ادامه داد: در همه کشورها به مردم خدمت می‌دهند، اما این خدمت رسانی که ما انجام می‌دهیم تا رضایت خداوند را تامین کنیم کار ما را متفاوت می‌کند. این همان الگوی دفاع مقدس است که در خدمت رسانی جانمان را هم می‌دهیم. 

معاون رییس جمهور ادامه داد: این روحیه باعث می‌شود که از دشمن و از تحریم‌ها نترسیم و ما می‌توانیم را سرلوحه کار خودمان قراردهیم و این کاری است که در چهار دهه انجام داده‌ایم.

وی تصریح کرد: باید یادبگیریم با همه محدودیت‌هایی که در کشور داریم منبع بیافرینیم. نقش مدیران خلق منبع است. در کشوری هستیم که منابع مختلف در اختیار ما قرار دارد.

منظور ادامه داد: آنجایی که با محدودیت‌ مواجه هستیم باید آن را برطرف کنیم، مهمترین محدودیت در کشور ما مسئله کم ابی است. ما میتوانیم این مسئله را هم مدیریت و خدمات خود را بدون توقف ارائه دهیم. 

وی اظهار داشت: طرح‌های ابرسانی مختلف و انتقال اب از سرچشمه‌های هزار‌مسجد برای تامین آب مشهد از جمله این مسائل و طرح‌ها است. 

وی تاکید کرد: علاوه بر تامین آب و طرح‌های انتقال آب بر بهره‌وری آب هم باید ابتکارات و روش‌های جدید آبیاری را داشته باشد. دیگر دوره آبیاری قطره‌ای و غرق‌آبی هم تمام شده است. 

معاون رئیس جمهور ادامه داد: باید روش‌های جدید ابیاری را توسعه دهیم. زیبنده کشور ما نیز ۱۵ میلیارد دلار صرف واردات محصولات کشاورزی کند. 

وی خاطرنشان کرد: ما ضمن اینکه در موضوع تامین اب از هیچ کوششی نباید دریغ کنیم و همچنین باید روی صرفه‌جویی‌آب بیشتر تمرکز کنیم. از صنایع کم آب بر باید استفاده کرد. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: یک خط بزرگ انتقال آب از دریای عمان با سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذار و مواد معدنی درحال انجام است. این طرح انتقال آب تا مشهد ادامه پیدا می‌کند و این روش انتقال آب بسیار گران قیمت است. 

منظور تصریح کرد: اعتقاد داریم با تدبیر استانداری خراسان رضوی مشکلات آبی مدیریت خواهد شد و نگرانی جدی نخواهیم داشت. 

وی گفت: ظرفیت گردشگری زیارتی و سلامت باید در خراسان رضوی تقویت شود. در الگوی توسعه استان باید این موضوع تقویت شود. 

منظور تصریح کرد: ازاد راه حرم تا حرم باید در اولویت قرار بگیرد، همچنین موضوع ترانیزیت نیز اهمیت دارد و خط آهن شمال به جنوب هم‌جزو‌اولویت‌های ما است. 

وی خراسان رضوی را قطب فرهنگی و آموزشی دانست و گفت: تنوع دانشجویی و مخصوصا دانشجویان خارجی از ظرفیت‌های‌ خراسان رضوی است که باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->